نوشته شده توسط : محمد
دانلود بلواستکس BlueStacks 2.0.8.5638 - نرم افزار شبیه ساز اندروید روی ویندوز
BlueStacks یک نرم افزار قدرتمند و با استفاده آسان برای اجرای انواع برنامه ها و بازی های سیستم عامل اندروید بر روی کامپیوتر به صورت تمام صفحه می باشد. هم چنین با دانلود بلواستکس این امکان را دارید که اپلیکیشن های اندروید ذخیره شده روی هاردیسک خود را به سادگی در محیط نرم افزار اجرا کنید و این بدین معنی است که بدون داشتن یک گوشی اندروید می توانید از اپلیکیشن های اندرویدی استفاده کنید. کنترل اکثر بازی ها و برنامه های اندروید می تواند توسط موس انجام شود که این درست مانند زمانی است که روی صفحه گوشی خود به صورت لمسی از این برنامه ها استفاده می کنید. نرم افزار بلواستکس هم چنین یک ابزار جداگانه مهم برای همگام سازی خودکار برنامه ها , به روز رسانی ها , عکس ها و پیام ها بین گوشی هوشمند و کامپیوتر در اختیار شما قرار می دهد. به این نکته توجه داشته باشید که برای استفاده از برنامه نیاز به یک حساب گوگل دارید که پس از نصب برنامه از شما درخواست خواهد شد و از این طریق می توانید آخرین بازی ها و برنامه های موجود در گوگل پلی را نیز دانلود کنید.
 
دانلود بلواستکس برای کامپیوتر
دانلود بلواستکس برای ویندوز


:: برچسب‌ها: اجرای اندروید در ویندوز , بلواستکس , دانلود نرم افزار , شبیه ساز اندروید ,
:: بازدید از این مطلب : 636
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 27 اسفند 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محمد

دانلود Telegram Farsi 3.10.2 – اپلیکیشن تلگرام فارسی برای اندروید

Telegram Farsi یک مسنجر فوق العاده سریع , ساده , ایمن و کاملا رایگان برای سیستم عامل اندروید است که در طراحی آن بیشتر بر دو فاکتور مهم سرعت و امنیت بالا تاکید شده است. با تلگرام فارسی می توانید تعداد نامحدودی پیام , عکس , فیلم , انواع فایل های فشرده , پی دی اف و دیگر موارد را به صورت رایگان برای دوستان و خانواده خود در هر جای دنیا ارسال کنید. گروه های چت تلگرام به بیش از 200 نفر می رسد و این امکان را دارید که برای 100 مخاطب به طور همزمان پیام ارسال کنید. می توانید نرم افزار تلگرام فارسی را در کنار نسخه اصلی تلگرام نصب کرده و به طور همزمان از دو نرم افزار تلگرام در یک گوشی اندروید استفاده کنید.

 

دانلود تلگرام فارسی



:: برچسب‌ها: تلگرام فارسی , دانلود تلگرام , نرم افزار تلگرام , اپلیکیشن اندروید , دانلود برنامه اندروید ,
:: بازدید از این مطلب : 571
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 23 اسفند 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محمد

Fallout Shelter 1.1 - بازی فالوت شلتر اندروید

فالوت شلتر یک بازی استراتژیک و فکری با سبکی خاص است که توسط کمپانی Bethesda Softworks LLC برای سیستم عامل اندروید ارائه شده است و توانسته علاقمندان زیادی را به سوی خود جذب کند. پس از رخ دادن یک فاجعه اتمی روی زمین وظیفه شما این است که با پناه دادن انسان های بازمانده در شهرها و پناهگاه های زیرزمینی و جذب ساکنین بازمانده از طریق ساخت ایستگاه های رادیویی و دعوت آن ها به شهر خود , کارتان را به عنوان شهردار یک شهر جدید شروع کنید. افراد مختلف با مهارت های خاص را در جایگاه های مناسب آن ها قرار دهید و از طریق آموزش و بهبود توانایی های آن ها , شاهد شکوفا شدن افراد و در نتیجه شهر خود شوید. از شهر خود در برابر تهدیدات خارجی محافظت کنید و ساکنین شهر خود را برای ماجراجویی و به دست آوردن منابع لازم برای بقای شهر خود به خارج از پناهگاه بفرستید اما مواظب باشید آن ها را به خطر نیندازید. این بازی فوق العاده زیبا و فکری را از دست ندهید. ساخت و ساز خود را آغاز کنید و پناهگاه هایی مستحکم بسازید و شهری پر رونق شکل دهید.

 

دانلود بازی کلش رویال برای اندروید

 

دانلود کلش رویال



:: برچسب‌ها: فالوت شلتر , بازی , دانلود بازی اندروید , دانلود اندروید , کلش رویال , بازی اندروید ,
:: بازدید از این مطلب : 575
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 21 اسفند 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محمد

دانلود ringID for Desktop - مسنجر رینگ آیدی برای ویندوز

ringID for Desktop یک مسنجر جدید برای ویندوز و دیگر پلتفرم های موجود می باشد که با استفاده از آن در هر زمان و مکان می توانید از طریق ارسال پیام های متنی , برقراری تماس های صوتی و ویدئویی با دوستان و خانواده خود در ارتباط باشید. کیفیت تماس های صوتی و تصویری در مسنجر رینگ آیدی بسیار بالا بوده و علاوه بر این , نرم افزار از داده های تلفن همراه و باتری کمترین مصرف ممکن را خواهد داشت. برای برقراری تماس های صوتی و تصویری رایگان در این نرم افزار می توانید از 3G,WiFi ,4G و 2G استفاده نمایید و برخلاف سایر نرم افزارهای مشابه حتی با وجود سرعت پایین اینترنت می توانید به آن متصل شوید. همچنین این امکان را خواهید داشت که انواع فایل های رسانه ای را با سرعت بالا برای دوستان و خانواده خود ارسال کنید. علاوه بر این نرم افزار از قابلیت ایجاد گروه های شخصی پشتیبانی می کند و می توانید با مخاطبین خود یک گروه چت شخصی ایجاد کنید.

 

مسنجر اندروید



:: برچسب‌ها: دانلود , مسنجر , ویندوز , رینگ آیدی , مسنجر رینگ , مسنجر رینگ آیدی ویندوز ,
:: بازدید از این مطلب : 590
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 21 اسفند 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محمد

RingID.Messenger

ringID یک مسنجر جدید برای دستگاه های اندروید و دیگر پلتفرم های موجود می باشد که با استفاده از آن در هر زمان و مکان می توانید از طریق ارسال پیام های متنی , برقراری تماس های صوتی و ویدئویی با دوستان و خانواده خود در ارتباط باشید. کیفیت تماس های صوتی و تصویری در مسنجر رینگ آیدی بسیار بالا بوده و علاوه بر این , نرم افزار از داده های تلفن همراه و باتری کمترین مصرف ممکن را خواهد داشت. برای برقراری تماس های صوتی و تصویری رایگان در این نرم افزار می توانید از 3G,WiFi ,4G و حتی 2G استفاده نمایید و برخلاف سایر نرم افزارهای مشابه حتی با وجود سرعت پایین اینترنت می توانید به آن متصل شوید.

 

رینگ آیدی

دانلود مسنجر رینگ آیدی



:: برچسب‌ها: مسنجر اندروید , دانلود رینگ , دانلود اندروید , اپلیکیشن اندروید ,
:: بازدید از این مطلب : 597
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 15 اسفند 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محمد

دانلود Duolingo 3.18.2 - نرم افزار یادگیری زبان های خارجی برای اندروید

همان طور که می دانید امروزه با توجه به پیشرفت تکنولوژی یادگیری زبان های خارجی امری ضروری به شمار می رود و امروزه روش های گوناگونی برای فراگیری زبان های مختلف ایجاد شده اند. با نرم افزار Duolingoیادگیری زبان های خارجی آسان تر از قبل شده است. توسط این نرم افزار آموزش زبان می توانید به راحتی زبان های انگلیسی ، اسپانیایی ، فرانسوی ، آلمانی ، ایتالیایی ، پرتغالی ، هلندی ، ایرلندی ، دانمارکی ، سوئدی ، روسی ، اوکراینی ، اسپرانتو ، لهستانی و ترکی را به شکلی سرگرم کننده و در سریع ترین زمان ممکن یاد بگیرید. برنامه اندروید دولینگو با روش های مختلفی نظیر تمرین صحبت کردن , خواندن , نوشتن , گوش کردن , بازی های سرگرم کننده , طرح پرسش , و آموزش لغات و دستور زبان های خارجی به شما در بهبود مهارت های خود در کمک خواهد کرد. همچنین این اپلیکیشن برای یادگیری آسان واژه ها , آن ها را در دسته بندی های مختلف مانند غذاها , اصول , حیوانات و عبارات تقسیم بندی کرده است.

 

دولینگو اندروید

دانلود زاپیا اندروید



:: برچسب‌ها: دولینگو برای اندروید , یادگیری زبان های خارجی , برنامه اندروید , دانلود اپلیکیشن , اپلیکیشن جیمیل اندروید ,
:: بازدید از این مطلب : 650
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 15 اسفند 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محمد

دانلود Google Play Games 3.5.17 - اپلیکیشن بازی های گوگل

با اپلیکیشن گوگل پلی گیم بازی ها سرگرم کننده تر از پیش خواهند بود. با دوستان خود در بازیهای مختلف به رقابت بپردازید , دستاورد های خود را پیگیری کنید و یا آخرین بازی های انجام شده توسط دوستان خود را مشاهده کنید. از میان صدها بازی موجود در موضوعات مختلف مانند پازل , ورزشی , اکشن , مسابقه ای و استراتژیک یکی را انتخاب کنید و با رقابت با سایر بازیکنان مهارت های خود را به نمایش بگذارید.

 

نرم افزار Zapya برای اندروید

اپلیکیشن زاپیا



:: برچسب‌ها: دانلود , گوگل پلی , گوگل پلی گیمز , دانلود زاپیا , زاپیا ویندوز , اندروید , دسکتاپ ,
:: بازدید از این مطلب : 614
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 12 اسفند 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محمد

دانلود hike messenger 4.2.0.82 - مسنجر هایک اندروید

hike messenger یک مسنجر پرطرفدار برای دستگاه های اندروید می باشد که با توجه به دارا بودن امکانات بسیار کامل و پیشرفته و سطح ایمنی فوق العاده برای حفظ کامل حریم خصوصی و مکالمات کاربران توانسته است کاربران زیادی را به سوی خود جذب کند. توسط مسنجر هایک می توانید در هر مکان و زمان که باشید , برای دوستان و خانواده خود پیام های متنی ارسال کرده و یا با آن ها تماس های صوتی برقرار کنید. همچنین این امکان را خواهید داشت که با دیگر کاربران انواع فایل های رسانه ای نظیر عکس , فیلم , اسناد و دیگر فایل ها را به اشتراک بگذارید.

 

دانلود هایک

مسنجر هایک



:: برچسب‌ها: Hike messenger , دانلود هایک , مسنجر اندروید , نسخه نهایی هایک ,
:: بازدید از این مطلب : 616
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 9 اسفند 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محمد

Azar-Video Chat&Call,Messenger 3.0.20 - مسنجر ویدئویی آذر اندروید

Azar-Video Chat&Call,Messenger یک برنامه دوست یابی برای دستگاه های اندروید می باشد که توسط استدیوی Hyperconnect ارائه شده است. مسنجر آذر از طریق ارسال پیام های متنی , صوتی و چت تصویری برای کاربران خود امکان جسجو و پیدا کردن دوستانی جدید در سراسر جهان را فراهم می سازد. فقط کافیست مسنجر را اجرا کنید و فلش موجود در صفحه نمایش را به سمت چپ و یا راست بکشید تا نرم افزار جستجوی افراد را آغاز کرده و به این وسیله بتوانید دوستان جدیدی در نقاط مختلف جهان با فرهنگ ها و زبان های مختلف پیدا کنید.

 

آذر اندروید



:: برچسب‌ها: مسنجر آذر اندروید ,
:: بازدید از این مطلب : 549
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 6 اسفند 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محمد

دانلود Signal Private Messenger 4.9.9 - اپلیکیشن سیگنال مسنجر اندروید

Signal Private Messenger یک مسنجر قدرتمند و امن برای دستگاه های اندروید می باشد که از حریم خصوصی کاربران خود به بهترین شکل ممکن محافظت می کند. توسط مسنجر سیگنال می توانید با دوستان خود گروه های چت تشکیل دهید , با یکدیگر گقتگو کنید و فایل های رسانه ای و دیگر اسناد را در گروه های خود به اشتراک بگذارید. امکان جالبی که سیگنال مسنجر را از دیگر نرم افزارهای ارتباطی همانند اپلیکیشن تلگرام و اپلیکیشن واتس اپ متمایز می کند این است که سرور نرم افزار هیچ گاه به ارتباطات شما دسترسی نخواهد داشت و همچنین فایل ها و داده های شما در سرور نرم افزار ذخیره نمی شوند.

 

 

دانلود مسنجر سیگنال

 اپلیکیشن سیگنال مسنجر

مسنجر سیگنال اندروید



:: برچسب‌ها: سیگنال مسنجر , دانلود مسنجر سیگنال برای اندروید , بهترین مسنجر اندروید , مسنجر امن ,
:: بازدید از این مطلب : 613
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 3 اسفند 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محمد

Moco-Chat.Meet.People

Moco – Chat, Meet People نام یک مسنجر رایگان برای سیستم عامل اندروید می باشد که برای کاربران خود امکان جستجو , ملاقات و گفتگو با افرادی که در یک محدوده نزدیک می باشند را فراهم کرده است . مسنجر موکو دارای چت روم هایی می باشد که می توانید به آن ها بپیوندید , چت گروهی را با دیگران آغاز کنید یا به صورت خصوصی با دیگر کاربران به گفتگو بپردازید. همچنین توسط این اپلیکیشن امکان برقراری تماس های صوتی رایگان را خواهید داشت.

 

دانلود تلگرام برای اندروید

اپلیکیشن سیگنال مسنجر



:: برچسب‌ها: دانلود مسنجر موکو , برنامه موکو اندروید , دانلود تلگرام , اندروید ,
:: بازدید از این مطلب : 588
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 3 اسفند 1394 | نظرات ()